Встановлення ГБО на Hyundai Elantra

Встановлено ГБО:
Італія
Autogas Italia
Італія
4

На Hyundai Elantra  встановлено ГБО Autogas Italia з балоном на 43 л.

Модель оснащується двома 4-циліндровими двигунами на вибір – 1,6 і 2,0 л. У моторів абсолютно різний родовід: ДВЗ меншого обсягу розроблений «Хюндай Мотор» з нуля і виготовляється в Китаї; 2-літрова «четвірка» веде свій родовід від знаменитого движка Міцубісі 4G63 і зустрічається в багатьох моделях десятка виробників. По суті, це перший глобальний мотор в історії автомобілебудування, на ньому піднявся весь китайський автопром.

Обидва агрегати невибагливі, хоча не позбавлені особливостей, які впливають на газифікацію. Наприклад, 2-літрова «четвірка» вимагає регулювання клапанів через кожні 90 тис. км бензинового пробігу. Традиційно, теплові зазори на газі регулюють удвічі частіше. У моторах меншого об'єму клопотів завдає каталізатор – його рекомендується міняти після 150 тис. км пробігу. Якщо цього не зробити, то в циліндри потрапляє сміття, і тоді без «капіталки» не обійтись. Їзда на пропані не скорочує, але і не збільшує ресурс каталізатора. Однак у нас прийнято у всьому звинувачувати газ.

Встановлення ГБО на Хендай Елантра: основні моменти

У моторах застосовується звичайний інжектор, тому строгих вимог до комплектації немає. Обов'язкова умова – газобалонне обладнання має бути 4-го покоління, не нижчим. Також рекомендується включити до комплекту варіатор КВЗ – і тяга, і економічність від застосування пристрою стануть кращими. Та й сам движок «скаже» спасибі за відкориговане запалювання. Щодо решти дотримуються принципу: «кашу маслом не зіпсувати». Виходить, чим дорожча комплектація, тим довше слугуватимуть ключові елементи устаткування.

Наприклад, ресурс бюджетних газових форсунок становить не більше 80 тис. км пробігу. Дорожчі форси і більш іменитих брендів працюватимуть удвічі-втричі довше.

Золотою серединою тут прийнято вважати італійське обладнання, яке конкурує з маловідомими брендами за ціною, але виграє у них за якістю виконання. Майже те саме стосується редукторів-випарювачів. Двигуни невибагливі, тому пропонується кілька варіантів комплектації ГБО, автовласникові є з чого вибирати. Наші консультанти розкажуть про переваги і недоліки тих чи інших варіантів, а вибір залишається за власником машини.

Сподобалась стаття? Поділіться
VipGaz