Встановлення ГБО на Hyundai Tucson
Силові агрегати моделі мають славний родовід, гілки якого ведуть до легендарного двигуна Mitsubishi 4G63. Саме тому до надійності моторів «Хундай» сімейства Theta питань ніколи не виникало. Головне – не порушувати міжсервісний інтервал, інакше клапан CVT доведеться міняти частіше, ніж свічки запалювання. До слова, на 6-циліндрових ДВС їх заміна на другій «голові» завдає незручностей, тому деякі автолюбителі не міняють свічки вчасно.
Зворотний бік невживаності – високі витрати палива, якщо порівнювати з більш сучасними конкурентами. У Tucson проблема стоїть ще гостріше, адже у машини не зразкова аеродинаміка і ще повний привід, тому перевести авто на пропан-бутан прагнуть багато автовласників. Мабуть, газифікованих «тушканчиків» на київських дорогах уже більше, ніж монопаливних.
ГБО на Хундай Туксон: нюанси
Оскільки мотор відносять до розряду невибагливих, особливих вимог до агрегатів газобалонного устаткування тут немає. Рекомендуємо уникати відверто бюджетних комплектацій і включати до комплекту варіатор КВЗ. Вартість пристрою швидко окупиться вдалими відкликами на педаль газу і збереженням випускних клапанів. До речі, регулювати теплові зазори клапанів тут зовсім нескладно.
Потішимо любителів їздити на далекі відстані: в нішу запаски можна встановити газовий балон на 72 л (!), а отже – заїжджати на заправку можна рідше. Міжсервісний інтервал ГБО становить традиційні 10 тис. км пробігу. Заміни вимагають фільтри. Пропускати операцію не рекомендуємо, тому що забитий фільтр автоматично відкриває дорогу до газових форсунок для бензолових смол, які входять до складу пропан-бутану. Якщо ви вирішили поставити газ на «Туксон», але маєте нез'ясовані моменти за ціною і щодо комплектації, тоді ставте запитання нашим консультантам.
Ще установки на Hyundai