ДВЗ, якими оснащують «Навігатори», знайомі нам за іншими американськими позашляховиками full size – «Форд Експедишн» і «Кадилак Ескалейд». Це могутні «вісімки» на 5,4 л із жахливим крутним моментом і відповідним апетитом.

Седани «Таун Кар» мають трохи скромніший двигун – 4,6-літровий V8. Обидва мотори характеризуються фантастичним ресурсом, і щоб зберегти його на пропані, необхідно враховувати ряд особливостей цих агрегатів.

Нюанси комплектації газового устаткування:

1. Восьмициліндровим ДВЗ потрібні два редуктори-випарювачі високої продуктивності. Спроба обійтись єдиним редуктором, перетворює монстра на сумовитий трактор. Палива вистачатиме у пробках і на холостих. За найменшого продавлювання педалі машина перемикатиметься в бензиновий режим. Навіщо тоді ставити газ на Lincoln, якщо їздити доведеться на бензині?

2. Те саме стосується газових форсунок – їх потужність має відповідати мотору. Адже, незважаючи на габарити, американці непогано пристосовані до динамічної їзди. Наше ж завдання – зберегти характер автомобіля, навіть якщо замість бензину в циліндри надходить пропан. Досвід показує, що це можливо.

3. Рекомендуємо ставити варіатор кута запалювання (КВЗ). Справа в тому, що газ через фізичні причини горить повільніше від бензину. Після проходження ВМТ, випускний клапан починає відкриватись, але паливна суміш ще горить. На великому двигуні цей ефект непомітний. Однак це не означає, що мотор не страждає. Під тепловий удар потрапляє тарілка клапана. Хоча температура в нормі, але тонкі краї на неї не розраховані. У результаті – прогар, у чому, звичайно, звинуватять ГБО на «Лінкольн». Варіатор вирішує проблему, виконуючи запалювання трохи раніше.

4. Завдяки габаритам і кліренсу «Навігаторів» з'являється простір для рішення, де розмістити пропановий балон. У багажнику 8-місцевого авто залишається місце саме для 100-літрового циліндра, який розміщують упоперек. Якщо авто не бере участі в трофі-рейдах, то є сенс взяти ТОР на 89 л і підвісити його зовні. У «Таун Карах» також стане 100-літрова ємність. Варіант – розмістити 55-літровий циліндр уздовж багажника. Тоді для поклажі залишається приблизно третина його обсягу.

Приїжджайте до нас на сервіс, і фахівці на місці подивляться авто, встановлять і налаштують систему так, щоб газ повноцінно втамовував голод 8-циліндрового красеня.

Сподобалась стаття? Поділіться
Ми також встановили
ЗАЗ
1
ГБО на Lexus
9
ГБО на Mazda
8
ГБО на Skoda
8
ГБО на Opel
4
ГБО на Mercedes-Benz
10
ГБО на Renault
8
ГБО на Citroën
1
ГБО на Kia
7
ГБО на шевроле
9
Газ на Land Rover
0
ГБО для Lada
3
1
ГБО на Смарт
0
ГБО на Range Rover
2
ГБО на Jeep
1
ГБО на Great Wall
1
ГБО на Dodge
3
8
ГБО на Porsche
3
ГБО на Subaru
10
ГБО на Fiat
0
ГБО на Mitsubishi
10
ГБО на Toyota
20
ГБО на Acura
3
ГБО на Daewoo
6
ГБО на Volvo
3
ГБО на Seat
1
ГБО на Chrysler
2
ГБО на Suzuki
2
ГБО на Cadillac
2
ГБО на Infiniti
4
ГБО на Hyundai
11
ГБО на джили
1
ГБО на Ford
3
ГБО на Honda  Главные вкладки
12
ГБО на Hummer
1
ГБО на Nissan
3
ГБО на Audi
5
ГБО на BMW
5
ГБО на Chery
2
ГБО на Peugeot
0
VipGaz