У «хондівських» моторів є родинна риса – вони розкривають свій потенціал на високих обертах. Це стосується і компактних «четвірок», і потужних 6-циліндрових двигунів. Так, «японці» є економічними. Проте ціни на бензин б'ють рекорди, а власники автомобілів Акура теж прагнуть економити, але не паливо, а гроші.

Реалії ринку палива в Україні такі, що різниця між ціною пропану і А-95 є досить істотною і неоднозначною.

Моделі марки зустрічаються у встановлювальних центрах VipGaz Center так само, як інші бренди. З урахуванням, звичайно, їх поширеності. Комплектації газобалонних установок на ДВЗ мають нюанси через особливості «хондівських» технологій.

Звідси вимоги до налаштувань газових систем:

  • до комплекту ГБО на Acura включають емулятор бензофорсунок, тому що витрати бензину враховуються штатним комп'ютером за часом роботи, а не за її рівнем;
  • моделі з циліндрами, що вимикаються, вимагають просунутих газових систем, тому що софт базового обладнання «не тягне» заводські налаштування ДВЗ;
  • мотори V6 ідуть без гідрокомпенсаторів, і щоб уберегти клапани від теплових навантажень пропану, який догорає на випуску, рекомендуємо ставити варіатор КВЗ;
  • газове устаткування на автомобілі останніх років випуску працює за системою OBD завдяки наявності каталізатора; «арабів» це не стосується;
  • щоб на верхах вистачало тяги, після 4000 об./хв., до пропану впорскується бензин; після 4500 об./хв. машина автоматично переходить на бензиновий режим.

Налаштовуємо газ на Acura

Після монтажу машину заганяють на стенд з роликами. Завдання – перебрати всі режими роботи двигуна, тому що в статиці бортовий комп'ютер простим збільшенням оборотів мотора не обдурити. Варіант – влаштувати реальний тест-драйв. Однак робити це з діагностичним обладнанням на руках незручно. Та й випробувати абсолютно всі режими експлуатації на дорогах загального користування неможливо.

У лабораторних умовах, з кроком 500 об./хв. вибудовується паливна карта. Тут же налаштовується комбіноване впорскування на підвищених обертах і програмується повний перехід на бензин в екстремальних режимах – кікдаун, рух по швидкісній магістралі, агресивна їзда. Характер автомобіля після встановлення і налаштування апаратури залишається колишнім.

Сподобалась стаття? Поділіться
Ми також встановили
ГБО на Cadillac
2
ГБО на шевроле
9
ГБО на Chrysler
2
ГБО на Citroën
1
ГБО на Daewoo
6
ГБО на Dodge
3
ГБО на Fiat
0
ГБО на джили
1
ГБО на Great Wall
1
ГБО на Hyundai
11
ГБО на Infiniti
4
ГБО на Jeep
1
ГБО на Kia
7
ГБО для Lada
3
Газ на Land Rover
0
ГБО на Lexus
9
ГБО на Linkoln
1
ГБО на Mazda
8
ГБО на Mercedes-Benz
10
ГБО на Mitsubishi
10
ГБО на Opel
4
ГБО на Porsche
3
ГБО на Range Rover
2
1
ГБО на Renault
8
ГБО на Seat
1
ГБО на Skoda
8
ГБО на Смарт
0
ГБО на Subaru
10
ГБО на Suzuki
2
ГБО на Toyota
20
8
ГБО на Volvo
3
ЗАЗ
1
ГБО на Ford
3
ГБО на Honda  Главные вкладки
12
ГБО на Hummer
1
ГБО на Nissan
3
ГБО на Audi
5
ГБО на BMW
5
ГБО на Chery
2
ГБО на Peugeot
0
VipGaz