ГБО на Acura
У «хондівських» моторів є родинна риса – вони розкривають свій потенціал на високих обертах. Це стосується і компактних «четвірок», і потужних 6-циліндрових двигунів. Так, «японці» є економічними. Проте ціни на бензин б'ють рекорди, а власники автомобілів Акура теж прагнуть економити, але не паливо, а гроші.
Реалії ринку палива в Україні такі, що різниця між ціною пропану і А-95 є досить істотною і неоднозначною.
Моделі марки зустрічаються у встановлювальних центрах VipGaz Center так само, як інші бренди. З урахуванням, звичайно, їх поширеності. Комплектації газобалонних установок на ДВЗ мають нюанси через особливості «хондівських» технологій.
Звідси вимоги до налаштувань газових систем:
- до комплекту ГБО на Acura включають емулятор бензофорсунок, тому що витрати бензину враховуються штатним комп'ютером за часом роботи, а не за її рівнем;
- моделі з циліндрами, що вимикаються, вимагають просунутих газових систем, тому що софт базового обладнання «не тягне» заводські налаштування ДВЗ;
- мотори V6 ідуть без гідрокомпенсаторів, і щоб уберегти клапани від теплових навантажень пропану, який догорає на випуску, рекомендуємо ставити варіатор КВЗ;
- газове устаткування на автомобілі останніх років випуску працює за системою OBD завдяки наявності каталізатора; «арабів» це не стосується;
- щоб на верхах вистачало тяги, після 4000 об./хв., до пропану впорскується бензин; після 4500 об./хв. машина автоматично переходить на бензиновий режим.
Налаштовуємо газ на Acura
Після монтажу машину заганяють на стенд з роликами. Завдання – перебрати всі режими роботи двигуна, тому що в статиці бортовий комп'ютер простим збільшенням оборотів мотора не обдурити. Варіант – влаштувати реальний тест-драйв. Однак робити це з діагностичним обладнанням на руках незручно. Та й випробувати абсолютно всі режими експлуатації на дорогах загального користування неможливо.
У лабораторних умовах, з кроком 500 об./хв. вибудовується паливна карта. Тут же налаштовується комбіноване впорскування на підвищених обертах і програмується повний перехід на бензин в екстремальних режимах – кікдаун, рух по швидкісній магістралі, агресивна їзда. Характер автомобіля після встановлення і налаштування апаратури залишається колишнім.