ГБО на Range Rover

Це улюблений автомобіль не тільки Джеремі Кларксона, а й багатьох співробітників VipGaz Center. Причому незалежно від моделі або видання – так називають модифікації люксового позашляховика люди «в темі». Саме тому до газифікації цих машин у наших центрах особливе ставлення. А те, що старший бензиновий Рендж чудово їздить на пропані, ми доводили не раз..

До 2010 року на машину ставили «вісімку» БМВ обсягом 4,4 л. Нині позашляховик оснащують п'ятилітровим V8, який розробили спеціально під великий «Рендж». Обидва монстри з безпосереднім впорскуванням і відносно економічні – трохи більше 20 л на 100 км А-98 у міському трафіку, де задіяно лише 10% потенціалу мотора. Чому б у пробках замість бензину не спалювати газ?

Нюанси комплектації ГБО на Range Rover:

  • устаткування комплектується двома редукторами-випарювачами;
  • тісний підкапотний простір вимагає компактних газових агрегатів;
  • до комплекту входять суперпродуктивні газові форсунки преміум-класу;
  • щоб не перегріти бензофорсунки, налаштовують впорскування пропану і бензину у співвідношенні 9 до 1.

Додамо, що частіше використовують тороїдальний балон, який у машинах після 2010 року підвішують зовні замість запаски, а в ранніх випусках розміщують у багажнику, а також у ніші запасного колеса. Для компресора ми підшукали ідеальне місце. Подробиці при зустрічі.

Налаштування

Після монтажу машину ганяють на стенді, де імітують усі режими експлуатації. Навіть при реальній їзді не вдасться їх відтворити. У лабораторних умовах вибудовується найточніша паливна карта, і на виході автомобіль зовсім не втрачає в потужності. При цьому економія з нинішніми цінами на А-95 та А-98 вражає – уже через 20 тис. км пробігу вкладення в ГБО на Range Rover окупляться.

Сервіс

Перше ТО після монтажу проходять через 1 тис. км пробігу. Систему оглядають на предмет витоків, діагностують ПО, перевіряють налаштування. Далі на сервіс заглядають не менш як через 10 тис. км пробігу, щоб поміняти фільтри і залити оновлений софт, якщо він з'явився в міжсервісний інтервал. Серйозних робіт не передбачається аж до 100 тис. км. Звичайно, за умови правильної експлуатації. Дотримуватися правил нескладно – не втручатися в роботу газобалонного обладнання і не заправлятися на сумнівних АГЗС.

Сподобалась стаття? Поділіться
Мы также установили
ГБО на Acura
3
ГБО на Cadillac
2
ГБО на шевроле
13
ГБО на Chrysler
2
ГБО на Citroën
1
ГБО на Daewoo
7
ГБО на Dodge
6
ГБО на Fiat
1
ГБО на джили
1
ГБО на Great Wall
1
ГБО на Hyundai
18
ГБО на Infiniti
7
ГБО на Jeep
5
ГБО на Kia
12
ГБО для Lada
4
Газ на Land Rover
1
ГБО на Lexus
10
ГБО на Linkoln
1
ГБО на Mazda
9
ГБО на Mercedes-Benz
12
ГБО на Mitsubishi
16
ГБО на Opel
5
ГБО на Porsche
4
Ravon
1
ГБО на Renault
10
ГБО на Seat
2
ГБО на Skoda
11
ГБО на Смарт
0
ГБО на Subaru
13
ГБО на Suzuki
3
ГБО на Toyota
34
Volkswagen
15
ГБО на Volvo
5
ЗАЗ
3
ГБО на Ford
7
ГБО на Honda Главные вкладки
15
ГБО на Hummer
3
ГБО на Nissan
6
ГБО на Audi
5
ГБО на BMW
6
ГБО на Chery
3
ГБО на Peugeot
1
VipGaz