ГБО на Range Rover
Це улюблений автомобіль не тільки Джеремі Кларксона, а й багатьох співробітників VipGaz Center. Причому незалежно від моделі або видання – так називають модифікації люксового позашляховика люди «в темі». Саме тому до газифікації цих машин у наших центрах особливе ставлення. А те, що старший бензиновий Рендж чудово їздить на пропані, ми доводили не раз..
До 2010 року на машину ставили «вісімку» БМВ обсягом 4,4 л. Нині позашляховик оснащують п'ятилітровим V8, який розробили спеціально під великий «Рендж». Обидва монстри з безпосереднім впорскуванням і відносно економічні – трохи більше 20 л на 100 км А-98 у міському трафіку, де задіяно лише 10% потенціалу мотора. Чому б у пробках замість бензину не спалювати газ?
Нюанси комплектації ГБО на Range Rover:
- устаткування комплектується двома редукторами-випарювачами;
- тісний підкапотний простір вимагає компактних газових агрегатів;
- до комплекту входять суперпродуктивні газові форсунки преміум-класу;
- щоб не перегріти бензофорсунки, налаштовують впорскування пропану і бензину у співвідношенні 9 до 1.
Додамо, що частіше використовують тороїдальний балон, який у машинах після 2010 року підвішують зовні замість запаски, а в ранніх випусках розміщують у багажнику, а також у ніші запасного колеса. Для компресора ми підшукали ідеальне місце. Подробиці при зустрічі.
Налаштування
Після монтажу машину ганяють на стенді, де імітують усі режими експлуатації. Навіть при реальній їзді не вдасться їх відтворити. У лабораторних умовах вибудовується найточніша паливна карта, і на виході автомобіль зовсім не втрачає в потужності. При цьому економія з нинішніми цінами на А-95 та А-98 вражає – уже через 20 тис. км пробігу вкладення в ГБО на Range Rover окупляться.
Сервіс
Перше ТО після монтажу проходять через 1 тис. км пробігу. Систему оглядають на предмет витоків, діагностують ПО, перевіряють налаштування. Далі на сервіс заглядають не менш як через 10 тис. км пробігу, щоб поміняти фільтри і залити оновлений софт, якщо він з'явився в міжсервісний інтервал. Серйозних робіт не передбачається аж до 100 тис. км. Звичайно, за умови правильної експлуатації. Дотримуватися правил нескладно – не втручатися в роботу газобалонного обладнання і не заправлятися на сумнівних АГЗС.