ГБО на Seat
Іспанці давно перестали вважатися молодшим братом у сімействі Фольксваген – бренд використовує просунуті ваговські мотори останньої генерації. Йдеться про ДВЗ із безпосереднім впорскуванням – TSI. Думка, що для них протипоказаний газ, спростовує сам автовиробник: у лінійці присутня метанова модифікація Leon – TGI.
Хоча конструкція двигунів є ідентичною для всіх авто VW group, прошивки у марок концерну відрізняються.
Отже, пропанове впорскування тут налаштовується інакше. Крім того, пред'являються особливі вимоги до комплектації газобалонного обладнання, тому що впорскові надувні движки вимагають персоніфікованого софту. А це звужує коло можливих постачальників газового устаткування.
Як працює газ на Seat TSI
Пропан надходить до циліндрів разом з бензином, частка якого не буває меншою 10% у паливній суміші. Цей захід оберігає бензофорсунки від перегрівання, тому що вони розташовані дуже близько до камери згорання. Залежно від навантаження бензинова складова збільшується до 20%. Циркулюючи у форсунках, бензин охолоджує інжектор.
Управління режимами газ/бензин проходить без втручання водія. Щоб узгодити спільну роботу двох паливних систем, виробник газового обладнання надає оригінальні прошивки електронного блоку управління (ЕБУ), які відповідають VIN-коду конкретної машини. Вартість софта включено в ціну комплекта. На іншому авто програма не працює.
Разом із ПЗ до комплекту ГБО на Сеат входять пропанові форси Keihin (Японія) високої продуктивності. Крім того, устаткування монтують згідно з технологічною картою, де інженерами чітко прописано алгоритм монтажних робіт. Кожний модуль газової апаратури отримує своє місце на борту машини.
Змінювати схему не можна, інакше обладнання знімають з гарантії.
Замість строгих правил монтування автовласник отримує абсолютно коректно працюючу систему. Ніяких додаткових регулювань не потрібно. Автомобіль зберігає характер і потужність, а штатні агрегати – ресурс, передбачений конструкторами VW.