ГБО на Volvo: нюанси

Компанія радує стабільністю моторної лінійки. Останні 10 років на автомобілі бренду ставили однакові агрегати, і ми встигли їх досконально вивчити. Проблем із встановленням пропану тут немає, але є особливості. Розглянемо кожну модель двигуна окремо і почнемо з могутнього 8-циліндрового мотора на 4,4 л.

V8

Витрати бензинової «вісімки» в помірному міському трафіку – не менше 19 л на 100 км Двигун потужний, тому знадобляться 2 редуктори і суперпродуктивні та надшвидкі газові форсунки. Налаштовують устаткування через OBD. Точне регулювання роблять на стенді.

З нюансів – бортовий комп'ютер видає check engine. Помилка повторюється, і пов'язана вона з датчиком тиску палива. Але ми справляємося з цією неприємністю. В іншому протипоказань немає, адже газ на «Вольво» ставлять у Європі давно.

Т6

У цих рядних «шісток» витрати майже як у V8, і газифікація Т6 – єдиний спосіб заощадити на паливі. Слабке місце ДВЗ – клапани. Але неприємності обійдуть стороною, якщо після монтажу і налаштування зробити точне регулювання з кроком 500 об./хв. Тоді вдасться досягти коректної роботи мотора на пропані аж до переходу в бензиновий режим після 4000 об./хв.

Також для збереження клапанів ми рекомендуємо застосовувати варіатор КВЗ, який коригує запалювання в бік більш раннього. Цей захід усуне головну проблему газового авто – догорання газоповітряної суміші після проходження верхньої мертвої точки (ВМТ). З варіатором вдається отримати і незначне збільшення потужності.

Turbo

Ставити ГБО на Вольво з турбіною або навіть з подвійним наддувом доводиться часто, тому що 5-циліндрові мотори є універсальними. Турбомотори вимагають швидкісних, потужних форсунок і високої продуктивності редукторів-випарювачів. Украй важливо, щоб вистачало палива, коли від двигуна очікують максимального крутного моменту.

І тут у комплектації устаткування доречним є варіатор. Адже догораючий на випуску газ шкодить і турбіні. Особливо на високих обертах. Порівняно з вартістю ремонту турбоагрегату вкладення виглядають зовсім невеликими. Зате різниці в режимах газ/бензин при активній їзді не відчує навіть досвідчений драйвер.

Компонування

Більшість моделей Volvo – це повнорозмірні седани та універсали, тому проблем із розміщенням на борту елементів газобалонної апаратури немає. Багажник дозволяє встановити балон збільшеного літражу без шкоди місткості. Однак під капотом тісно. Нюанс – встановити ГБО, щоб обладнання не заважало робити періодичне ТО. Тут у нас є секрети, якими ми ділимось у нашому центрі.

Сподобалась стаття? Поділіться
Мы также установили
ГБО на Acura
3
ГБО на Cadillac
2
ГБО на шевроле
13
ГБО на Chrysler
2
ГБО на Citroën
1
ГБО на Daewoo
7
ГБО на Dodge
6
ГБО на Fiat
1
ГБО на джили
1
ГБО на Great Wall
1
ГБО на Hyundai
18
ГБО на Infiniti
7
ГБО на Jeep
5
ГБО на Kia
12
ГБО для Lada
4
Газ на Land Rover
1
ГБО на Lexus
10
ГБО на Linkoln
1
ГБО на Mazda
9
ГБО на Mercedes-Benz
12
ГБО на Mitsubishi
16
ГБО на Opel
5
ГБО на Porsche
4
ГБО на Range Rover
2
Ravon
1
ГБО на Renault
10
ГБО на Seat
2
ГБО на Skoda
11
ГБО на Смарт
0
ГБО на Subaru
13
ГБО на Suzuki
3
ГБО на Toyota
34
Volkswagen
15
ЗАЗ
3
ГБО на Ford
7
ГБО на Honda Главные вкладки
15
ГБО на Hummer
3
ГБО на Nissan
6
ГБО на Audi
5
ГБО на BMW
6
ГБО на Chery
3
ГБО на Peugeot
1
VipGaz